Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden Impressum 
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 47 Antworten
und wurde 2.352 mal aufgerufen
 ET 2008
Seiten 1 | 2
ddsloo Offline

16.01.2008 16:35
#26 RE: vlamingen antworten

dat wordt daar ambiance,
met korten drank .. jupiler ...
gambajance!
ORGIEIEIEIEIIEIEIIEIEEEEEIEIIEIEIEIEIEEE

de vlieger Offline

17.01.2008 07:21
#27 RE: vlamingen antworten

euh, der is oek hoegaerden en wodka natuurlijk!! en heppie hippo kruiden!! ik moet oek nog shnel een deel lagers veranderen int weekend...spel oep de swingarm blijkbaar

profiteur Offline

18.01.2008 15:14
#28 RE: vlamingen antworten
doemen he , adde de weerberichten ziet voor volgende week denk ik da
we beter ons botten en regenpak meenemen.
verkenner Offline

19.01.2008 00:24
#29 RE: vlamingen antworten

welke heiligen moet er worden aanroepen om sneeuw te hebben?

profiteur Offline

19.01.2008 08:47
#30 RE: vlamingen antworten

blijkbaar nog niet de juiste heilige maar toch al betere voorspellingen dan gisteren als je op weatheronline kijkt (droger).

de vlieger Offline

19.01.2008 14:08
#31 RE: vlamingen antworten

datter maar ap sneeuw begint te vallen of we kunne beter doorrijden naar Tsjechië

Bill-BMW Offline

20.01.2008 18:44
#32 RE: vlamingen antworten

Pff, ben na al 2 weekenden aant span aant sluetelen, gisteren nog nen hele dag bij de Mat bezig geweest. Het span hangt er aan en het rijd, maar dan is ook ongeveer alles gezegd. De vering is nog te slap en krijg ze nie harder, die kl**te ringen zitten muurvast, heb nog nen olielek aan de oliefilter, lichten enzo werken, alleen geen pinkers afentoe.

Het zou dus best kunnen dak nie mee rij Grapje, allee dak met de solo rij. Want zoals ter nu uitziet ligt er toch geen sneeuw en mijn tent laad ik dan wel oep de vlieger zijn span op de parking.

BTW Hoe laat vertrekken we nu eigenlijk????????

verkenner Offline

20.01.2008 21:54
#33 RE: vlamingen antworten

In Antwort auf:
Pff, ben na al 2 weekenden aant span aant sluetelen, gisteren nog nen hele dag bij de Mat bezig geweest. Het span hangt er aan en het rijd, maar dan is ook ongeveer alles gezegd. De vering is nog te slap en krijg ze nie harder, die kl**te ringen zitten muurvast, heb nog nen olielek aan de oliefilter, lichten enzo werken, alleen geen pinkers afentoe.

Het zou dus best kunnen dak nie mee rij Grapje, allee dak met de solo rij. Want zoals ter nu uitziet ligt er toch geen sneeuw en mijn tent laad ik dan wel oep de vlieger zijn span op de parking.

BTW Hoe laat vertrekken we nu eigenlijk????????

hela, niet twijfelen hé maat! Komen hé! Wij vertrekken op vrijdagmorgen. We overnachten tussendoor in een hotelleken. We hebben zelfs geen tent mee. Wel een hoop zeilen waar we iets geen mee maken om ginder onder te slapen in de nacht van zaterdag op zondag. Zondag terug naar huis om thuis te komen maandagavond.
See you!

verkenner Offline

20.01.2008 21:59
#34 RE: vlamingen antworten

en als het niet sneeuwt dan kan het ofwel regenen ofwel droog blijven.
We zien wel!
In den oorlog aan den Ijzer was het ook kommer en kwel!

Gert H Offline

20.01.2008 21:59
#35 RE: vlamingen antworten

Joew de mannen, merci Vlieger en Bill voor jullie aanbod om woensdag al mee te vertrekken, maar wij gaan het toch op donderdag houden wegens te veel werk dat al gepland is, en nog een vergadering woensdagavond. Ben gisteren gaan "oefenen" bij heracles, en 't was daar wreed rustig. Daar zal 't weer wel voor iets tussen zitten zekers? Het grootste deel van de bagage ligt ondertussen klaar. P.s. op wetter.com kan je de weersvoorspellingen voor gans duitsland gedetailleerd volgen. Voorspellingen voor de volgende 10 dagen. Grtz, Gert.

de vlieger Offline

21.01.2008 09:27
#36 RE: vlamingen antworten

okéé, zo zit het.... Woensdag ochtend om 5 uur vertrek in Lummen (de eerste parking na de wisselaar richting Aachen)
dan zijn we tegen een uur of 16 als alles goe ga ginder
ist da het te slecht wordt onderweg kunne we nog ergens landen
terugrit Zaterdag na de middag ofwel zondag in de ochtend, ginder te bepalen!!!
de vlieger

profiteur en Bill, ziede gijle da zitten?

profiteur Offline

21.01.2008 11:59
#37 RE: vlamingen antworten
geen probleem voor mij ik zal der zijn. kan ik mij nog uitslapen tot half4
begin al dorst te krijgen.veur mij mag het zondag zijn den terugrit ben den maandag ook thuis.
Bill-BMW Offline

21.01.2008 20:15
#38 RE: vlamingen antworten

Eh verkennerke, Tword mijne 5de op rij, kzal dus wel rijen ge moe gene bang hemmen.

Vliegerke, zoals afgesproken om 5 uur op de parking E314 richting Heerlen (Aachen) is eerste parking na het kruis in Lummen.

Als er nog kandidaten moesten zijn altijd welkom

Oh BTW zou wel graag zondag ergens thuis geraken, moet normaal op maandag werken, ma bij overmacht is daar een mauw aan te passen, heb nogal nen felxibele baas

de vlieger Offline

22.01.2008 17:29
#39 RE: vlamingen antworten

goe!! tot morhenvroeg!! en aan iedereen een goei rit!!!!en tot Solla!!!!!

verkenner Offline

22.01.2008 23:51
#40 RE: vlamingen antworten

Er zijn er onder ons die het treffen eens willen zien en meemaken, waarschijnlijk één keer in hun leven, maar dan moet het wel zijn zoals het er normaal aan toegaat: koude en sneeuw. Maar! Er ligt daar geen centimeter sneeuw. Dit wordt niet het echte Elefantentreffen... Wij hebben dus besloten te rijden naar andere oorden. Dit weekend wordt niet afgeblazen, we gaan rijden, maar niet naar ginder. Volgend jaar staat al met stip genoteerd, dat weekend is zeker vrij om te komen, MAAR DAN ENKEL ALS ER EEN WIT TAPIJT LIGT!
VERKENNER

Bill-BMW Offline

27.01.2008 17:13
#41 RE: vlamingen antworten

Oh yeh, zo hebben wer al zoveel gehoord, ze hebben daar zelfs een naam voor. Tis wit en ook zacht

Gert Offline

28.01.2008 06:36
#42 RE: vlamingen antworten

Ok, dus, voor diegenen die er niet waren, 't was wel degelijk een "echt" elefantentreffen. 't Was op dezelfde plek als anders te doen, dus even ver rijden, even leuke mensen als altijd, en het heeft er wel degelijk gesneeuwd...'t Was geen doorsnee elefant, maar aan de andere kant is er bij mij nog geen enkele elefant dezelfde geweest, dus het had misschien wel eens de moeite geloond om te komen "oefenen" voor wat jullie wel als een echte elefant beschouwen. next year, same place, same time, same forumke??? Grtz, Gert.

de vlieger Offline

28.01.2008 10:24
#43 RE: vlamingen antworten

Degene die er niet waren hadden ongelijk!!! twas mijnen 10 de keer en ik ga volgend jaar weer feeste in Solla!!!!

Bill, Gert, Miguel, Profiteur, Thijs, Johan, Waldeck, Paul, Wolfgang, enz.... Allemaal van harte merci voor de hulp, feest, bijstand, en de foto's volgen (met sneeuw erop)

Kapoeneke Offline

29.01.2008 08:52
#44 RE: vlamingen antworten

Zo ziede maar dat ge het vel van den Elefant nie moogt verkopen voordat ge er zijt en wakker wordt in de sneeuw
BTW ; mijnen XJ550 staat op ebay te koop, zéér betrouwbare Elefanten moto

de vlieger Offline

29.01.2008 09:21
#45 RE: vlamingen antworten

ruilen voor mijne GS

profiteur Offline

29.01.2008 18:58
#46 RE: vlamingen antworten

as ge de fotokes ziet van de zondag zin we just optijd weg denk ik.Twas een fijn verblijfje daar.begin al terug goesting te krijgen
voor volgend jaar.aa doeme ik had gezegd dak nie meer kwam ,maar ja ik kan altijd nog op mijn beslissing terug komen he op het laatste moment.

profiteur Offline

29.01.2008 19:00
#47 RE: vlamingen antworten

zeg vlieger is diene gs nog nie weg?da duur nogal nen tijd jong!!

de vlieger Offline

29.01.2008 20:43
#48 RE: vlamingen antworten

nog ein maaal thuruggg denke ikke

Seiten 1 | 2
 Sprung  
Xobor Forum Software von Xobor
Einfach ein eigenes Forum erstellen