Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden Impressum 
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 31 Antworten
und wurde 6.577 mal aufgerufen
 ET 2007
Seiten 1 | 2
Bert ( Gast )
18.11.2006 03:07
#26 RE: word antworten

Waar dat laatste bericht over gaat weet ik ook niet!?
Maar het Elefanten staat weer voor de deur, kunnen we vast beginnen met het prepareren van de motoren!

Groet, Bert

Richard ( Gast )
18.11.2006 07:03
#27 RE: word antworten

Dat is gewoon Spam of zo, denk ik. En dan krijgen we allemaal een berichtje dat er een antwoord is.

Inderdaad kunnen de voorbereidingen weer gestart worden. Vandaag ga ik een proefritje maken op het Zandpadentreffen van de MZ-club. Modder is bijna net zoiets als sneeuw. Dit jaar (komend jaar 2007 dus) ben ik van plan om dinsdag al naar het Elefantentreffen te rijden. Donderdag's rijd ik dan door naar het Tauerntreffen in Oostenrijk. Daarvoor in januari nog een klein wintertreffentje in de Eiffel.

Groeten allemaal en alvast heel veel voorpret toegewenst.

Richard

Beire ( Gast )
30.11.2006 23:15
#28 RE: word antworten

Hoi, weet er iemand mooie alternatieve routes om vanuit Frankfurt of Wurzburg tot in Solla te rijden. Kwestie van altijd geen autostrade te moeten vlammen.

Een Belg, een Zwever.

Bert ( Gast )
02.12.2006 10:14
#29 RE: word antworten

Hoi Beire

Ik ben wel eens "bovenlangs" naar Solla gereden. Geen autostrada maar lokale wegen, erg mooi! Was wel zoeken, men wil je graag via de bewegwijzering naar de snelweg dirigeren.

Groet, Bert

beire ( Gast )
03.12.2006 12:26
#30 RE: word antworten

Heb je de 85 genomen? Is het een mooie route? Ik zou ook de 8 willen nemen vanuit Frankfurt, is deze de moeite?

Boost Offline

17.12.2006 00:37
#31 RE: word antworten

Ik weet de wegnummers niet meer, weet wel dat het mooi was maar wel veel tijd in beslag nam.

Groet, Bert

Boost Offline

12.01.2007 01:55
#32 RE: word antworten

Gaan er ook dit jaar weer Hollanders naar het ET?
Ik heb begrepen dat wij dit jaar vooral zonnebrand en zwembroek mee moesten nemen...........
Anyway, we zien elkaar weer, weer of geen weer.

Grtz. Bert

Seiten 1 | 2
 Sprung  
Xobor Forum Software von Xobor
Einfach ein eigenes Forum erstellen