Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden Impressum 
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 31 Antworten
und wurde 6.549 mal aufgerufen
 ET 2007
Seiten 1 | 2
Bert ( Gast )
26.12.2005 15:30
Hollanders antworten

Zijn er nog hollanders die dit jaar naar ET gaan?
Vast wel!
Misschien wat afspreken (biertje in de Stube o.i.d.)

Groet, Bert

Gast
27.12.2005 11:32
#2 RE: Hollanders antworten

Hi,

Ja er zijn nog andere Nederlanders aanwezig, Ik rij vanuit Hamburg naar ET.

Groetjes,

Sander

Gast
03.01.2006 20:30
#3 RE: Hollanders antworten

Tuurlijk(!)

Vanuit Wijk bij Duurstede vertrek ik met m'n spannetje op donderdag en een biertje tijdens het ET is altijd lekker!

Groetjes,
Addie Stam

Mob: 0653685715
AddieStam@hotmail.com

Richard aus den NL Offline

07.01.2006 17:00
#4 RE: Hollanders antworten

Hallo, Ik ben ook van plan om dit jaar te gaan. Hou wel van doorrijden! Zijspancombinatie met winterbanden. Zie je daar of eventueel samen rijden. Vertrek donderdag of vrijdag heel vroeg vanuit Limburg! Ook doorrijder? Reageer!

Richard

Bert ( Gast )
11.01.2006 13:20
#5 RE: Hollanders antworten

Hoi, wij vertrekken donderdag vanaf de grensovergang Kleve en rijden er twee dagen over. Wij komen dus vrijdag middag aan. Met een zijspan gaat het niet zo snel (110 km/uur)
We zien elkaar daar!

11.01.2006 23:05
#6 RE: Hollanders antworten

En hoe herken ik jullie? Behalve aan de gele platen.

Aan Bert: Met hoevelen zijn jullie? Kan ik evt. aansluiten op donderdag. Parkplatz/Tankstelle na Mönchen-Gladbach bijvoorbeeld. In één dag rijden is (als het weer meezit, dus met sneeuw) best heftig

Vrijdagmiddag (met nog licht is altijd prettig) aankomen is ook mijn doel.

Dit weekend nog een treffentje in Duitsland. Mooi eventjes testrijden, hoewel, het is maar 500 km retour.

Lukt het allemaal niet, dan zie ik jullie daar. Ik trakteer. (waarop is nog maar de vraag)

Richard (Pan European blauw EML GT3E)

Bert ( Gast )
13.01.2006 03:37
#7 RE: Hollanders antworten

Het zijn vooral blauwe platen, je weet wel voor oude barrels.......
Twee zijspannen en een solo motor.
We rijden simpel over de A3.
Ik verheug me nu al op de tractatie!

Groet, Bert

Sonja ( Gast )
14.01.2006 00:15
#8 RE: Hollanders antworten

Hoi Addie

Ik vertrek donderdagochtend vanaf Culemborg ook met zijspan, misschien zien we elkaar onderweg nog.

Sonja

Bert ( Gast )
16.01.2006 05:38
#9 RE: Hollanders antworten

Hoi Sonja

Ben jij die Sonja die vorig jaar met haar dochter in een Harley zou komen?

Bert

Heiner ( Gast )
18.01.2006 22:20
#10 RE: Hollanders antworten

Hallo Richard
Ich denke, dass ich schon am Mittwoch bis Erlangen fahre.
Repariere deine Kupplung und dann runter vom Sofa.
Gruß Heiner

19.01.2006 18:26
#11 RE: Hollanders antworten

Tag Heiner,

War ein tolles Treffen bei Ihnen letzte Woche. Morgenfrüh kann Ich mich den benötigten und bestellten Teilen abholen ins Motorradgeschäft. Wurde grad angerufen. Leider kann Ich nicht am Mittwoch abfahren. Hab noch so eine andere Hobby, die viel Zeit kostet (Arbeit). Ich werde versuchen Donnerstagmorgen früh ab zu fahren. Wenn Ich's schaffe - ist ja doch ein bisschen weit auf einen Tag für die Holländer - sehe Ich dich dann Donnerstagabend über eine Woche. Sonst Freitag. Wenn Ich so die Wetterberichte lese, dann nehm Ich mich die Schaufel mit. Kannst du vielleicht nochmal auf meine e-post (hast du ja) das Nummer deiner Handy senden. Bin Ich wegen den Kupplungsprobleme (und Bremsen und Batterie-probleme usw) vergessen zu fragen. Oder hasst du schon Ahnung wo du im Kessel verbleibt.

Richard (aus den NL)

Zitat von Heiner
Hallo Richard

Ich denke, dass ich schon am Mittwoch bis Erlangen fahre.
Repariere deine Kupplung und dann runter vom Sofa.
Gruß Heiner

Bert ( Gast )
20.01.2006 14:59
#12 RE: Hollanders antworten

Helaas kan ik niet naar het ET gaan. Van de week onderuit gegaan met de fiets en daarbij mijn sleutelbeen gebroken............
Veel plezier daar en tot volgend jaar!

Groet, Bert

20.01.2006 21:23
#13 RE: Hollanders antworten

Heel veel beterschap toegewenst. Zo´n sleutelbeentje groeit snel weer aan, maar daar ben je nu even niet mee geholpen. Sterkte. (Hopenlijk niet veel schade aan je fiets, maar ja, die schouder is belangrijker!)Rustig aan jongen. Ik zie je.

Richard (aus den NL)

20.01.2006 21:30
#14 RE: Hollanders antworten

Heiner,

Vielen Dank für Deine Vorschlage zum Übernachten usw. (Hab E-post bekommen). Ich werde es mich mal überlegen. Sonst sehe Ich dich im Kessel. Ich melde mich noch.

Grüsse

Richard (aus den NL)

jozef Offline

22.01.2006 13:19
#15 RE: Hollanders antworten
Tja er zijn nog meer Hollanders die gaan. Dit jaar ga ik waarschijnlijk alleen op pad. Het valt op dat in mijn omgeveing steeds minder rijders er heen gaan.

Lang leven de lol.

Jozef

see you on the road

Dries Offline

22.01.2006 22:16
#16 RE: Hollanders antworten

Hallo Jozef,

Met het breken van het sleutelbeen van Bert, ziet de rest van het groepje met wie ik mee zou ook van het ET af. Ik twijfel of ik alleen de reis naar Solla zal ondernemen. Misschien is samen rijden een optie.

Dries

Bert ( Gast )
23.01.2006 14:25
#17 RE: Hollanders antworten

Ja, ik vind het zelf ook zwaar klote dat ik niet kan gaan, had net m'n motor winterklaar inclusief winterband. De eerste onderbreking na 11 jr. Wanneer ik de weersvoorspellingen lees wordt het weer een mooi feestje! Helaas dit jaar niet maar volgend jaar zeker wel!
Veel plezier daar en tot volgend jaar.

Groet, Bert

Dries Offline

23.01.2006 16:38
#18 RE: Hollanders antworten

Zwaar klote is het inderdaad. Ik zag het wel zitten om met jullie die Russische kou te trotzeren. Alhoewel -15 is toch nog heel wat anders als -30. Ik heb nog wel een aantal tips van je uitgevoerd in de voorbereiding. En die tweede slaapzak gaat ook mee.

Groet, Dries

30.01.2006 11:58
#19 RE: Hollanders antworten

Een kort berichtje voor de thuisblijvers. Het was geweldig. Meer dan een meter sneeuw en 1,5 uur bezig geweest om met de sneeuwschuif een plaatsje voor de tent te creëren. 's-nachts lekker "fris" en veel kapotgevroren. Weinig Nederlanders. Op het terrein zelf maar vier Nederlandse kentekens gezien, waaronder twee woestijnkleurige zijspannen bovenaan en een geel BMW-EZS span op "main-street" en dat blauwe span van mij helemaal onderaan (zelfs onder) de ketel. Ik denk niet dat ik er een gemist heb. Wel bovenaan langs de weg nog een NL-zijspan met man en twee dochters gezien. Verschillende Nederlandse groepjes gesproken, die het ook geweldig vonden, maar hun motor boven aan straat hadden laten staan (misschien wel zo wijs met de Pulverschnee). Genoten van alles iedereen, behalve de aapjes-kijkers op zaterdag en de auto"motorrijders". Ook de wedstrijden in de ketel, waarbij zowel de solo-motoren als de zijspannen het wonnen van de stockcars, was weer eens wat anders. Heenweg een stukje slecht weer gehad op donderdag, maar ondanks kleine technische problemen, om half vijf al aangekomen en met GSM contact genomen met het groepje waar ik me bij aan zou sluiten. Ik ben met minimale hulp tot onderin kunnen rijden en met minimale hulp (aanloopzetje) weer het terrein af. Zondag om half tien vertrokken en in één ruk door naar Nederland met mooi weer, waardoor ik nog met licht thuis kwam. Op de snelweg nog moeten stoppen, omdat er zoveel sneeuw nog vastgevroren zat tussen de spaken, dat het voorwiel door onbalans los van de grond stuiterde. Ook bij het allereerste tankstation nog alcoholcontrole gehad. Vandaag pekelverwijderdag voor pak en fiets en net de ijskristallen uit de tent geschud. Klaar maken voor het volgende wintertreffen

Bertje ( Gast )
30.01.2006 20:19
#20 RE: Hollanders antworten

Yo

Dan heb je er toch nog 1 gemist.. Zwart GUZZI-SPAN direct tegenover de ingang op het terrein. Yes ... ik was er ook en ik heb me erg goed vermaakt op mijn eerste ET. Zeker voor herhaling vatbaar.

Gruzzels Bertje

30.01.2006 20:49
#21 RE: Hollanders antworten

Sorry, kan gebeuren toch? Heb jij mij dan wel gezien? En direct tegenover de ingang? Je zat toch niet verborgen onder die grote berg sneeuw, hé?

Richard aus den NL

Bertje ( Gast )
30.01.2006 23:40
#22 RE: Hollanders antworten

Nope... Heb eigenlijk geen hollander gesproken dit treffen. Ik was met een groep bevriende Belgen daar en we hadden ons kamp opgezet halverwege de linkerbult, naast het hoofdpad (schuin onder de imbis) Maar omdat mijn Guzzi erg weinig grondspeling heeft heb ik haar direct na de ingang met haar kont in die grote berg sneeuw gestald & daarom viel de kentekenplaat je ook niet op denk ik

Gruzzels Bertje

bobs1100 ( Gast )
21.02.2006 07:37
#23 RE: Hollanders antworten

moi die van mij stond er ook, blauwe crosseml met gs450 blok,op het terrein rechts onderaan en kennissen met fj1200 met velorex eraan die boven is gebleven

Gast
24.05.2006 23:22
#24 RE: Hollanders antworten

Bob is dinsdag 23 mei overleden aan een hartstilstand

Edwin ( Gast )
24.05.2006 23:24
#25 RE: Hollanders antworten

Bob wordt zaterdag 27 mei gecremeerd in Groningen om 11.00u in het Selwerderhof, Crematoriumlaan 2

Seiten 1 | 2
 Sprung  
Xobor Forum Software von Xobor
Einfach ein eigenes Forum erstellen