Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden Impressum 
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 10 Antworten
und wurde 983 mal aufgerufen
 ET 2006
Kurt & Andy ( Gast )
24.01.2006 14:20
Gaan er nog belgen naar ET...? antworten

waar zijn de belgen die naar ET gaan...?

zijn er mensen met tips voor "firsttimers"

zijn er plaatsen waar men samenkomt?

do's & dont's
zijn er makkelijk slaapplaatsen te vinden, of toch nog snel ff reserveren
wanneer vertrekken jullie, hoe lang rijden enz

wij zullen u eewig en een dag dankbaar zijn voor uw tips en kommentaren...

Groeten
Kurt & Andy
Antwerpen

Kurt & Andy ( Gast )
24.01.2006 14:32
#2 RE: Gaan er nog belgen naar ET...? antworten

zouden nog vergeten om iedereen een fijne en vooral veilige rit toe te wensen...

Gast
24.01.2006 17:48
#3 RE: Gaan er nog belgen naar ET...? antworten

Hoi,
belgen vind je zowat overal op het terrein.
één plaats kan ik al zeggen waar je er vindt.Als je vanin het dorp (waar de auto's geparkeerd staan) de weg neemt naar de hexenketel, de eerste Imbis langs uwe linkerkant ga (glij) je naar beneden, in de helft aan de weg op een recht stuk, vind je er al (Zwevers aarschot). uit het Antwerpse zal je er ook wel veel tegenkomen.

Kamers vind je wel , maar niet in de buurt, die zijn meestal van vorig jaar al gereserveerd.
Maar met de tent ginder op het terrein is zo veel leuker.

Van maandag zijn er al ginder en de rest komt later door de week......
Vanuit Aarschot 800 km, als het weer meezit, 9 à 10 uur rijden op 't gemakske (zijspannen)

Tips:
zorg voor andere kleren om ginder rond te lopen (regen- en winddicht!)en in de sneeuw te spelen, zodat je terug naar huis kan rijden met droge of gedroogde motorkledij.
Bij ons is de verplichte bagage een sneeuwschop, als je je tentje zet zal je wel weten waarom. (Heden 1,10 m sneeuw)
Gewone gasbrander werkt niet, benzinebrander zeer aangeraden.
Fleece, warmwaterkruik in slaapzak en oude jenever.
Bier is ook goe, maar dat moet je eerst ontdooien, eigenlijk alles van eten en drinken.Dat kan je allemaal ginder of in het dorp ook kopen.

Succes.

Kurt ( Gast )
24.01.2006 21:55
#4 RE: Gaan er nog belgen naar ET...? antworten

Heute 17:48... ,

Bedankt voor de tips er zaten er zeer belangrijke tussen... bijna allemaal
Wens je nog een zeer fijne ,maar vooral veilige rit.misschien zien we elkaar daar en dan krijg je een stevige pintof cola he
groetjes Kurt

Beire ( Gast )
25.01.2006 19:08
#5 RE: Gaan er nog belgen naar ET...? antworten

Ik zal er dees jaar niet zijn, ik ga enkel nog om de twee jaar. Dees weekend ga ik het ergens in de Hoge Venen uithangen.
Vraag ginder maar naar Petaat of de Vlieger van de Zwevers van Aarschot. Je zal je je er zeker wel mogen bijzetten aan de drie-pikkel (tenminste als er nog plaats is, want ik weet ni met hoeveel ze er zullen rondhangen) Maar, hoe meer volk , hoe meer hout, hoe groter het vuur , hoe warmer uwe voorkant, den achterkant bevriest sowieso.

Doe ze ginder de groeten van den Beire.

En... hou de voetjes op de pedallekes !

Beire ( Gast )
25.01.2006 19:08
#6 RE: Gaan er nog belgen naar ET...? antworten

Ik zal er dees jaar niet zijn, ik ga enkel nog om de twee jaar. Dees weekend ga ik het ergens in de Hoge Venen uithangen.
Vraag ginder maar naar Petaat of de Vlieger van de Zwevers van Aarschot. Je zal je je er zeker wel mogen bijzetten aan de drie-pikkel (tenminste als er nog plaats is, want ik weet ni met hoeveel ze er zullen rondhangen) Maar, hoe meer volk , hoe meer hout, hoe groter het vuur , hoe warmer uwe voorkant, den achterkant bevriest sowieso.

Doe ze ginder de groeten van den Beire.

En... hou de voetjes op de pedallekes !

Kurt ( Gast )
25.01.2006 19:36
#7 RE: Gaan er nog belgen naar ET...? antworten

Hey Beire,

Jammer dat je er dit jaar niet bij kan zijn, maar we zullen ze daar zeker de groeten van je doen, en een extra pintje voor je drinken. veel plezier in de venen en mogelijk tot volgend jaar

Bedankt voor je reactie en nog een gelukkig jaar voor jou en je familie

de groeten

Kurt

Ps Hou het veilig op de weg

Kurt ( Gast )
25.01.2006 19:38
#8 RE: Gaan er nog belgen naar ET...? antworten

Hey Andy,

hoop dat je er klaar voor bent, slaap nog eens lekker warm vannacht want de komende week zal je dat bedje wel missen.

Groeten aan Fons & Betty

c ya soon

Kurt

Gast
27.01.2006 00:45
#9 RE: Gaan er nog belgen naar ET...? antworten

als je nog niet bent vertrokken, kijk eens hier voor foto's en een reisverslag.
We gaan dit jaar niet;
Het was een geweldige belevenis. Onvergetelijk!
Er is hier sprake van een zekere'Fons'. In ons reisverslag is er ook sprake van een 'Fons'
Misschien is het wel dezelfde Fons?

succes!

Philip

Gast
27.01.2006 00:45
#10 RE: Gaan er nog belgen naar ET...? antworten

Kurt ( Gast )
30.01.2006 21:36
#11 RE: Gaan er nog belgen naar ET...? antworten

Hey Philip,

je berichtje vandaag pas gevonden,maar toch nog ff naar de site gaan kijken en echt de moeite...
Jammer dat je er dit jaar niet kon bijzijn, maar misschien volgende editie 26-28 Januari 2007

het was voor ons de eerste maar waarschijlijk niet de laatste keer, het was onvergetelijk

bedankt voor je berichtje en nog veilig op weg

Groeten Kurt

Sprung  
Xobor Forum Software von Xobor
Einfach ein eigenes Forum erstellen